Nespamový direct marketing v B2C

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nespamový direct marketing v B2C

Show full item record

No preview available
Title: Nespamový direct marketing v B2C
Author: Lisý, Adolf
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Cílem této práce je zhodnotit využívání direct marketingu a zpracování osobních údajů vůči koncovým adresátům přímé komunikace napříč využívanými komunikačními kanály, a to na základě studia odborné literatury a případových studií direct marketingu v ČR a zahraničí. Současně má marketingový výzkum za cíl zhodnotit míru užívání přímé ko-munikace ke koncovým spotřebitelům obchodních sdělení s ohledem na zpracování a nakládání s osobními údaji a určit tak dopad využívání direct marketingových komuni-kačních kanálů v praxi. Z analýzy dat výzkumu, studia odborné literatury a sekundárních zdrojů informací chci potom navrhnout zlepšení a zásady pro řízení a provoz nespamového direct marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13383
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13783


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lisý_2010_dp.pdf 2.961Mb PDF View/Open
lisý_2010_vp.pdf 55.10Kb PDF View/Open
lisý_2010_op.pdf 59.47Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account