Nespamový direct marketing v B2C

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nespamový direct marketing v B2C

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Lisý, Adolf
dc.date.accessioned 2010-07-19T23:58:08Z
dc.date.available 2010-07-19T23:58:08Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13383
dc.description.abstract Cílem této práce je zhodnotit využívání direct marketingu a zpracování osobních údajů vůči koncovým adresátům přímé komunikace napříč využívanými komunikačními kanály, a to na základě studia odborné literatury a případových studií direct marketingu v ČR a zahraničí. Současně má marketingový výzkum za cíl zhodnotit míru užívání přímé ko-munikace ke koncovým spotřebitelům obchodních sdělení s ohledem na zpracování a nakládání s osobními údaji a určit tak dopad využívání direct marketingových komuni-kačních kanálů v praxi. Z analýzy dat výzkumu, studia odborné literatury a sekundárních zdrojů informací chci potom navrhnout zlepšení a zásady pro řízení a provoz nespamového direct marketingu. cs
dc.format 141 cs
dc.format.extent 3104919 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Direct marketing cs
dc.subject zpracování osobních údajů cs
dc.subject nevyžádané obchodní sdělení cs
dc.subject SPAM cs
dc.subject OPT-OUT cs
dc.subject OPT-IN cs
dc.subject U.O.O.U cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject Direct marketing en
dc.subject Data processing en
dc.subject Junk mail en
dc.subject SPAM en
dc.subject OPT-OUT en
dc.subject OPT-IT en
dc.subject U.O.O.U en
dc.subject Re-search en
dc.title Nespamový direct marketing v B2C cs
dc.title.alternative Non-spam direct marketing in B2C en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated The purpouse of this work is to evaluate the suitability of direct marketing and processed personal information with regard to the end receiver of direct communication over com-monly used communication channels based on studies of academic literature and direct marketing case studies in the ČR and abroad. At present marketing research is aimed at evaluating the rate of use of direct communication to end cunsumers of business informati-on with emphasis on the use and storage of personal data and to define the impact of direct communication channels in practice. From analysis of research data, studies of academic literature a secondary sources of information, I want to suggest improvements and best practices for the management andoperation of nonspam direct marketing. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13783
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
lisý_2010_dp.pdf 2.961Mb PDF View/Open
lisý_2010_vp.pdf 55.10Kb PDF View/Open
lisý_2010_op.pdf 59.47Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account