Analýza a návrh řešení efektivního marketingu pro sportovní centrum

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza a návrh řešení efektivního marketingu pro sportovní centrum

Show full item record

No preview available
Title: Analýza a návrh řešení efektivního marketingu pro sportovní centrum
Author: Jaglarzová, Markéta
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá komunikačním mixem a budováním značky rodinné firmy Skiservis Jaglarz. Důraz je kladen na analýzu konkurence ve 4. důležitých rovinách (prodejna, půjčovna, skiservis a image), vytvoření SWOT analýzy, prozkoumání povědomí značky Jaglarz u stálých a potenciálních zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření, sestavení Porterovy analýzy a návrh efektivní marketingové strategie pro tuto firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13823
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 13727


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jaglarzová_2010_dp.pdf 4.875Mb PDF View/Open
jaglarzová_2010_vp.pdf 46.88Kb PDF View/Open
jaglarzová_2010_op.pdf 58.30Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account