Analýza a návrh řešení efektivního marketingu pro sportovní centrum

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza a návrh řešení efektivního marketingu pro sportovní centrum

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Jaglarzová, Markéta
dc.date.accessioned 2010-07-20T03:58:05Z
dc.date.available 2010-07-20T03:58:05Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13823
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá komunikačním mixem a budováním značky rodinné firmy Skiservis Jaglarz. Důraz je kladen na analýzu konkurence ve 4. důležitých rovinách (prodejna, půjčovna, skiservis a image), vytvoření SWOT analýzy, prozkoumání povědomí značky Jaglarz u stálých a potenciálních zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření, sestavení Porterovy analýzy a návrh efektivní marketingové strategie pro tuto firmu. cs
dc.format 103 cs
dc.format.extent 5112177 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Skiservis Jaglarz cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject ski service Jaglarz en
dc.subject communications mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porters analysis en
dc.title Analýza a návrh řešení efektivního marketingu pro sportovní centrum cs
dc.title.alternative Effective concept of marketing solutions for sports center en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated This diploma work deals with the communications mix and building a brand of family bussiness Skiservis Jaglarz. The aim is to analyze competition in 4 different levels (shop, rent, ski service and image), SWOT analysis, examining brand awareness for regular and potential customers through a questionnaire survey, Porters analysis and to create new fresh concept of effective marketing strategy for this company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13727
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
jaglarzová_2010_dp.pdf 4.875Mb PDF View/Open
jaglarzová_2010_vp.pdf 46.88Kb PDF View/Open
jaglarzová_2010_op.pdf 58.30Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account