Guerilla marketing

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Guerilla marketing

Show full item record

No preview available
Title: Guerilla marketing
Author: Březinová, Karin
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Bakalářská práce v teoretické části charakterizuje aspekty guerilla marketingu a nástroje, které využívá. V praktické části se zabývá rozborem konkrétní guerillové kampaně. Prostřednictvím analýzy komunikační strategie, účinnosti kampaně a pomocí dotazníkového šetrení mezi spotřebiteli je zkoumáno, zda je guerilla marketing efektivní formou marketingové komunikace. Současně je také ověřováno, zda je tato forma propagace oblíbená mezi spotřebiteli. Závěrem práce jsou zhodnoceny zjištené skutečnosti a je nastíněn budoucí možný vývoj guerilla marketingu v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14525
Date: 2010-08-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
březinová_2010_bp.pdf 12.86Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account