Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Author: Havelková, Michaela
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: V mé bakalářské práci jsem se zabývala využitím jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti MPL KAUF spol. s r.o. jako možnosti, jak si společnost může zvýšit kon-kurenceschopnost a upevnit své postavení na trhu. V teoretické části práce je rozebrána problematika marketingového mixu, konkurence-schopnosti a marketingu ve stavebnictví. Praktická část práce obsahuje podrobnou analýzu současného stavu společnosti a způsobu využití nástrojů výrobkového, cenového, distribuč-ního a komunikačního mixu. Na základě této analýzy jsem navrhla určitá doporučení na zlepšení fungování společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1478
Date: 2006-05-19
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2011
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 4043


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
havelková_2006_bp.pdfBlocked 3.272Mb PDF
havelková_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
havelková_2006_op.doc 1.074Mb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account