Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Havelková, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-13T18:31:57Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:31Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1478
dc.description.abstract V mé bakalářské práci jsem se zabývala využitím jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti MPL KAUF spol. s r.o. jako možnosti, jak si společnost může zvýšit kon-kurenceschopnost a upevnit své postavení na trhu. V teoretické části práce je rozebrána problematika marketingového mixu, konkurence-schopnosti a marketingu ve stavebnictví. Praktická část práce obsahuje podrobnou analýzu současného stavu společnosti a způsobu využití nástrojů výrobkového, cenového, distribuč-ního a komunikačního mixu. Na základě této analýzy jsem navrhla určitá doporučení na zlepšení fungování společnosti. cs
dc.format 63 s., 12 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3431438 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2011
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject stavební trh cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing management en
dc.subject marketing environment en
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject distribution en
dc.subject marketing communication en
dc.subject competitive strength en
dc.subject construction market en
dc.title Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu cs
dc.title.alternative Improvement of competitive strength of the company MPL KAUF Ltd. through the utilization of marketing mix instruments en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Němec, Vlastimil
dc.date.accepted 2006-06-12
dc.description.abstract-translated In my bachelor thesis I dealt with using particular instruments of marketing mix in MPL KAUF Ltd. as possibility to improve competitive strength of the company and to consoli-date it's market position. In the theoretical part are analysed questions of marketing mix, competitive strength and marketing in building industry. The practical part of the thesis contains detailed analysis of the present condition of the company and the way of using instruments of product, price, distribution and communication mix. On the basis of this analysis I suggested certain recommendations how to improve the operation of the company. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4043
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
havelková_2006_bp.pdfBlocked 3.272Mb PDF View/Open
havelková_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
havelková_2006_op.doc 1.074Mb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account