dc.contributor.advisor |
Opatrný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Pieterová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T08:01:44Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T08:01:44Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15341
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřená na komunikační dovednosti v praxi pedagoga současné školy. Teoretická část nám objasňuje základní pojmy. Dále se blíže věnuji vzdělávacímu systému České republiky, osobnosti pedagoga a rozvoji komunikačních dovedností pedagogů. V praktické části se zabývám vlastním kvantitativním výzkumem, který je zaměřen na identifikaci komunikačních chyb pedagogů v závislosti na délce praxe. |
cs |
dc.format |
77 s. (73 700 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1994616 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
verbální komunikace
|
cs |
dc.subject |
nonverbální komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační dovednost
|
cs |
dc.subject |
komunikační styly
|
cs |
dc.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
verbal communication
|
en |
dc.subject |
nonverbal communication
|
en |
dc.subject |
communication skills
|
en |
dc.subject |
communication styles
|
en |
dc.subject |
educational communication
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.title |
Komunikační dovednosti v praxi pedagoga současné školy |
cs |
dc.title.alternative |
Communication skills of today's teacher in practice |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2011-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on communication skills of today's teacher in practice. The theoretical part explains the basic concepts to us. Further, I devote to education system in the Czech Republic, teacher's personality and development of teachers communication skills. In the practical part, I deal with own quantitative research, which is focused on the identification of educators errors in communication, depending on the length of practice. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19734
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
učitel a žák
|
cs |
local.subject |
mezilidská komunikace
|
cs |
local.subject |
komunikační dovednosti
|
cs |
local.subject |
teacher and learner
|
en |
local.subject |
interpersonal communication
|
en |
local.subject |
communication skills
|
en |