Analýza marketingových komunikací realitní kanceláře Agentura Zvonek

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingových komunikací realitní kanceláře Agentura Zvonek

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingových komunikací realitní kanceláře Agentura Zvonek
Author: Zvonek, Miroslav
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem mé bakalářské práce je analýza marketingových komunikací v konkrétním existujícím subjektu, v realitní kanceláři Agentura Zvonek. Zaměřuji se na nejužívanější a nejvhodnější formy a prostředky marketingové komunikace realitní kanceláře. V analytické části své práce analyzuji stávající marketingovou komunikaci realitní kanceláře Agentura Zvonek ve Zlíně a navrhuji, jak ji zefektivnit a rozšířit o další formy a prostředky. Také jsem realizoval dotazníkové šetření trhu realit a známosti firmy Agentura Zvonek v místě její působnosti. V praktické části práce jsem navrhl plán komunikace firmy pro příští období.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1594
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zvonek_2006_bp.pdfBlocked 1.366Mb PDF
zvonek_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
zvonek_2006_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account