Měření efektivity podpůrných nástrojů v místě prodeje

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Měření efektivity podpůrných nástrojů v místě prodeje

Show full item record

No preview available
Title: Měření efektivity podpůrných nástrojů v místě prodeje
Author: Drkal, Mirko
Advisor: Skalníková, Barbora
Abstract: Diplomová práce pojednává o jedné z důležitých forem integrovaných marketingových komunikací, podpoře prodeje. Segment podpory v místě prodeje za pomoci prezentačních POP stojanů se stává silným marketingovým nástrojem, neboť rostou počty zákazníků, kteří se rozhodují o nákupu určitých komodit až v místě prodeje. POP prostředky mají svůj význam nejen v oblasti rychloobrátkového zboží, nacházejí stále více využití i v obchodování B2B.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2157
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 2754


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
drkal_2006_dp.pdfBlocked 1.052Mb PDF
drkal_2006_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
drkal_2006_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account