Měření efektivity podpůrných nástrojů v místě prodeje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření efektivity podpůrných nástrojů v místě prodeje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skalníková, Barbora
dc.contributor.author Drkal, Mirko
dc.date.accessioned 2010-07-14T04:52:16Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:09Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2157
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o jedné z důležitých forem integrovaných marketingových komunikací, podpoře prodeje. Segment podpory v místě prodeje za pomoci prezentačních POP stojanů se stává silným marketingovým nástrojem, neboť rostou počty zákazníků, kteří se rozhodují o nákupu určitých komodit až v místě prodeje. POP prostředky mají svůj význam nejen v oblasti rychloobrátkového zboží, nacházejí stále více využití i v obchodování B2B. cs
dc.format 63 s., 38 s. příloh cs
dc.format.extent 1103855 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
dc.subject efektivita cs
dc.subject integrované marketingové komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject místo prodeje cs
dc.subject nadlinkové a podlinkové aktivity cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject POP cs
dc.subject POPAI cs
dc.subject prezentační stojany cs
dc.subject výzkum trhu cs
dc.subject effectivity en
dc.subject integrated marketing communications en
dc.subject marketing en
dc.subject point of sale en
dc.subject above and below the line activity en
dc.subject sales promotion en
dc.subject point of purchase en
dc.subject Point-Of-Purchase Advertising International en
dc.subject promotion stands en
dc.subject research market en
dc.title Měření efektivity podpůrných nástrojů v místě prodeje cs
dc.title.alternative Measurement of efficiency of supportive tools in the point of sales en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2006-06-05
dc.description.abstract-translated The dissertation deals with one of important forms of integrated marketing communications, i.e. sales promotion. The promotion segment in the point of sales by means of presentation stands POP becomes a strong marketing tool because the numbers of those customers are growing, who make a decision about a purchase of certain commodity in the point of sale, only. The means POP have their importance in the area of goods with fast turnover, finding more and more utilisation within the business B2B. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2754
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
drkal_2006_dp.pdfBlocked 1.052Mb PDF View/Open
drkal_2006_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
drkal_2006_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account