Možnost zlepšení - marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnost zlepšení - marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy

Show full item record

No preview available
Title: Možnost zlepšení - marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy
Author: Popelářová, Iveta
Advisor: Taraba, Pavel
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou současného marketingového mixu vybrané firmy a doporučením pro tvorbu mixu nového. Práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické a části praktické. Teoretická část pojednává o konceptu marketingového mixu, jeho prvcích a typech inovací. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navržena doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu
URI: http://hdl.handle.net/10563/22226
Date: 2011-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: C 27427


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
popelářová_2012_bp.pdf 2.203Mb PDF View/Open
popelářová_2012_vp.pdf 42.82Kb PDF View/Open
popelářová_2012_op.pdf 99.03Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account