Možnost zlepšení - marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnost zlepšení - marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Popelářová, Iveta
dc.date.accessioned 2013-10-08T02:38:15Z
dc.date.available 2013-10-08T02:38:15Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22226
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou současného marketingového mixu vybrané firmy a doporučením pro tvorbu mixu nového. Práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické a části praktické. Teoretická část pojednává o konceptu marketingového mixu, jeho prvcích a typech inovací. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navržena doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu cs
dc.format 50 s.(49 567) cs
dc.format.extent 2310487 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject produkt cs
dc.subject služba cs
dc.subject inovace cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject promotion en
dc.subject product en
dc.subject service en
dc.subject innovation en
dc.title Možnost zlepšení - marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy cs
dc.title.alternative Improvement Possibilities - Marketing Mix with The Emphasis on Product Innovation in the Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tomaštík, Marek
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on analysis of marketing mix of a specific enterprise and, furthermore, recommendations for a proposal of a new marketing mix. The work is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part discusses the concept of marketing mix, its components and types of innovation. The practical part focuses on the evaluation of the current marketing mix of the specific enterprise. The final part proposes recommendations for improvements of the current marketing mix. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27427
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-11


Files in this item

Files Size Format View
popelářová_2012_bp.pdf 2.203Mb PDF View/Open
popelářová_2012_vp.pdf 42.82Kb PDF View/Open
popelářová_2012_op.pdf 99.03Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account