Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK

Show full item record

No preview available
Title: Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK
Author: Ondrušková, Linda
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Práce se věnuje významu public relations pro oblast marketingových komunikací, zejména pak možnostem integrace marketingových komunikací s důrazem na zvýšení efektivnosti jednotlivých nástrojů komunikace. Výzkumná a projektová část práce se zaměřují na konkrétní příklad z prostředí mezinárodní společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22736
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 26439


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ondrušková_2012_dp.pdf 855.0Kb PDF View/Open
ondrušková_2012_vp.doc 173.5Kb Microsoft Word View/Open
ondrušková_2012_op.doc 179.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account