Analýza marketingových aktivit ve společnosti RV FASHION STYLE s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingových aktivit ve společnosti RV FASHION STYLE s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingových aktivit ve společnosti RV FASHION STYLE s.r.o.
Author: Čížek, Petr
Advisor: Volek, René
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je seznámit se se společností RV Fashion s.r.o., zanaly-zovat její marketingové aktivity a pozici na trhu, zjistit konkurenceschopnost produktů a na základě získaných dat vymezit chyby v marketingovém řízení. Po vymezení případných problémů navrhnout lepší řešení, které by upevnilo pozici společnosti na trhu a pomohlo jí v dalším růstu. Teoretická část je soustředěna na marketing s určitým zaměřením na vý-robní podnik. V části praktické se nachází samotné charakterizování společnosti, aktuální hospodářská situace a cíle. Důraz bude přikládán SWOT analýze. Závěrem po zanalyzová-ní potřebných dat přichází na řadu doporučení ke zlepšení konkrétních marketingových aktivit pro navýšení zisku společnosti, a tím dosažení lepšího plnění primárních cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23309
Date: 2011-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
čížek_2012_bp.pdf 2.024Mb PDF View/Open
čížek_2012_vp.pdf 45.99Kb PDF View/Open
čížek_2012_op.pdf 118.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account