Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce

Show full item record

No preview available
Title: Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce
Author: Hájková, Michaela
Advisor: Čada, Jan
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou product placementu a skryté reklamy na televizní obrazovce. První, teoretická část práce, se věnuje definicemi hlavních témat a koncepty product placementu a skryté reklamy, stejně jako legislativou s nimi spojenou. Zkoumá se zde product placement jako marketingový nástroj, jeho klady, zápory, efektivi-ta a faktory, jej ovlivňující. Teoretická část práce je zaměřena také na umístění product placementu do konkrétních televizních stanic, přičemž autorka se snaží najít ideální aplika-ci. V druhé, praktické části se na základě provedeného výzkumu studuje product placent na ČT 1, vyhodnocuje jeho využití, efektivnost, zadavatelé a konečný dopad na diváka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23366
Date: 2012-04-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hájková_2012_bp.pdf 3.095Mb PDF View/Open
hájková_2012_vp.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open
hájková_2012_op.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account