Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Čada, Jan
dc.contributor.author Hájková, Michaela
dc.date.accessioned 2013-10-09T17:39:20Z
dc.date.available 2013-10-09T17:39:20Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23366
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou product placementu a skryté reklamy na televizní obrazovce. První, teoretická část práce, se věnuje definicemi hlavních témat a koncepty product placementu a skryté reklamy, stejně jako legislativou s nimi spojenou. Zkoumá se zde product placement jako marketingový nástroj, jeho klady, zápory, efektivi-ta a faktory, jej ovlivňující. Teoretická část práce je zaměřena také na umístění product placementu do konkrétních televizních stanic, přičemž autorka se snaží najít ideální aplika-ci. V druhé, praktické části se na základě provedeného výzkumu studuje product placent na ČT 1, vyhodnocuje jeho využití, efektivnost, zadavatelé a konečný dopad na diváka. cs
dc.format 66 s., 14 s. příloh cs
dc.format.extent 3246035 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Product placement cs
dc.subject umístění produktu cs
dc.subject skrytá reklama cs
dc.subject reklamní sdělení cs
dc.subject zadavatelé cs
dc.subject legislativa cs
dc.subject televize cs
dc.subject Focus group cs
dc.subject Product placement en
dc.subject hidden advertising en
dc.subject promotional message en
dc.subject clients en
dc.subject legislati-ve en
dc.subject television en
dc.subject Focus group en
dc.title Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce cs
dc.title.alternative Hidden Advertising and Product Placement on Television Screen en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kopečková, Martina
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelors thesis deals with the problematic of product placement and hidden adverti-sement in television broadcast. The first, theoretical, part deals with definitions of primary terms and concepts of hidden advertisement and producet placement as well as related le-gislation. The theoretical part examines product placement as marketing tool, its assets, negatives, efectivness and factors affecting product placement. First part of thesis also fo-cuses on assignment of product placement to concrete television program and author tries to search for its ideal application. In the second, practical, part author study product place-ment on the ČT 1, its ordering party and final impact of product placement on viewer. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24218
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
hájková_2012_bp.pdf 3.095Mb PDF View/Open
hájková_2012_vp.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open
hájková_2012_op.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account