Etické aspekty reklamy na tabákové výrobky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Etické aspekty reklamy na tabákové výrobky

Show full item record

No preview available
Title: Etické aspekty reklamy na tabákové výrobky
Author: Petr, Jiří
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Předmětem práce je seznámení se s problematikou etických aspektů reklamy a podpory prodeje tabákových výrobků a postojem veřejnosti k této oblasti. Hlavní spojující téma je reklamní komunikace tabákových společností a její zákonné a etické hranice. Teoretická část popisuje historické souvislosti, současnou situaci a vysvětluje specifika tohoto odvětví. V praktické části jsou popsány současné strategie tabákových společností doplněné o reálné údaje, získané provedeným výzkumem. Část projektová pak předkládá návrhy na možná opatření, vedoucí ke zlepšení současné situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23603
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
petr_2013_dp.pdf 2.470Mb PDF View/Open
petr_2013_vp.pdf 66.06Kb PDF View/Open
petr_2013_op.pdf 214.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account