Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu
Author: Raková, Anna
Advisor: Slaný, Jaroslav
Abstract: Diplomová práce "Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na repro-dukční medicínu" je zaměřená na vytvoření marketingových strategií, které mají zajistit zvýšení počtu klientů dané kliniky, a to zejména ze zahraniční. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretickou a praktickou. V teoretické části je na základě dostupných literárních a internetových zdrojů popsána reprodukční medicína a marketing, včetně marketingových strategií. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. V analytické části je zhodnocena spokojenost stávajících klientů kliniky a navrženo řešení na jejich rozšíření. Projektová část pak obsahuje marketingové strategie, jimiž lze docílit stanovené vize firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23905
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
raková_2013_dp.pdf 2.612Mb PDF View/Open
raková_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
raková_2013_op.doc 130Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account