Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci

Show full item record

No preview available
Title: Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci
Author: Horáková, Radka
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Diplomová práce se věnuje podpoře prodeje a především jedné z jejích forem, kterou jsou osobní prezentace (ochutnávky). Je rozdělena do tří částí. Teoretická, praktická a projektová část. Teoretická část se věnuje obecnému představení podpory prodeje, jejímu zařazení v rámci marketingového mixu a typům podpory prodeje. Dále specifikuje problematiku osobních prezentací (ochutnávek). Praktická část se věnuje osobním prezentacím na konkrétní značku čokolády Lindt. Popisuje a analyzuje tento typ promotion a na základě toho odpovídá na stanovené výzkumné otázky. Projektová část v souvislosti se zjištěnými skutečnostmi předkládá inovativní řešení pro možnou budoucí komunikaci značky Lindt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23918
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 32440


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
horáková_2013_dp.pdf 2.875Mb PDF View/Open
horáková_2013_vp.pdf 56.73Kb PDF View/Open
horáková_2013_op.pdf 54.77Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account