Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Horáková, Radka
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:58:11Z
dc.date.available 2013-10-10T23:58:11Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23918
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje podpoře prodeje a především jedné z jejích forem, kterou jsou osobní prezentace (ochutnávky). Je rozdělena do tří částí. Teoretická, praktická a projektová část. Teoretická část se věnuje obecnému představení podpory prodeje, jejímu zařazení v rámci marketingového mixu a typům podpory prodeje. Dále specifikuje problematiku osobních prezentací (ochutnávek). Praktická část se věnuje osobním prezentacím na konkrétní značku čokolády Lindt. Popisuje a analyzuje tento typ promotion a na základě toho odpovídá na stanovené výzkumné otázky. Projektová část v souvislosti se zjištěnými skutečnostmi předkládá inovativní řešení pro možnou budoucí komunikaci značky Lindt. cs
dc.format 96 s. (128 737 znaků) cs
dc.format.extent 3015563 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject osobní prezentace cs
dc.subject ochutnávka cs
dc.subject spotřebitelský průzkum cs
dc.subject Sales-Promotion en
dc.subject Personal Presentation en
dc.subject Product Tasting en
dc.subject Consumer Survey en
dc.title Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci cs
dc.title.alternative Effectiveness of Brand Sales Promotion with Focus on Personal Presentation en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with Sales-Promotion and mainly one of its forms - personal presentations (product tasting). The thesis is divided into three parts - theoretical, practical and the project part. The theoretical part focuses on the introduction of sales support, its classification within the frame of marketing mix and types of sales support. It further on specifies the matter of personal presentations (product tasting). The practical part is dedicated to personal presentations of a particular product - Lindt chocolate. It describes and analyzes this type of promotion and based on the matter, it answers the preset research questions. The project, based on the findings, presents innovative solutions for the plausible future communication of the Lindt brand. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32440
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-11


Files in this item

Files Size Format View
horáková_2013_dp.pdf 2.875Mb PDF View/Open
horáková_2013_vp.pdf 56.73Kb PDF View/Open
horáková_2013_op.pdf 54.77Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account