Sex a erotika v reklamě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Sex a erotika v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Sex a erotika v reklamě
Author: Bártová, Klára
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Práce se zabývá problematikou využívání erotických a sexuálních prvků v současných a nedávných reklamních kampaních probíhajících na území České republiky na venkovních plochách, internetu a v tisku. Teoretická část přináší základní fakta týkající se reklamy, její historie, vnímání reklamy jako takové, základní informace z právního hlediska a etiky. Praktická část se zabývá analýzou dat z mého vlastního dotazníkového šetření. Součástí praktického bloku je i analýza vybraných reklamních kampaní. V projektové části naleznete kampaně, které byly velmi úspěšné nebo naopak nebyly veřejností dobře přijaty a snažím se tam najít pomyslnou mez, která je pro společnost únosná.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24029
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bártová_2013_dp.pdf 2.215Mb PDF View/Open
bártová_2013_vp.pdf 66.17Kb PDF View/Open
bártová_2013_op.pdf 65.28Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account