Sex a erotika v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sex a erotika v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Bártová, Klára
dc.date.accessioned 2013-10-11T03:13:23Z
dc.date.available 2013-10-11T03:13:23Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24029
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou využívání erotických a sexuálních prvků v současných a nedávných reklamních kampaních probíhajících na území České republiky na venkovních plochách, internetu a v tisku. Teoretická část přináší základní fakta týkající se reklamy, její historie, vnímání reklamy jako takové, základní informace z právního hlediska a etiky. Praktická část se zabývá analýzou dat z mého vlastního dotazníkového šetření. Součástí praktického bloku je i analýza vybraných reklamních kampaní. V projektové části naleznete kampaně, které byly velmi úspěšné nebo naopak nebyly veřejností dobře přijaty a snažím se tam najít pomyslnou mez, která je pro společnost únosná. cs
dc.format 78 stran, 80309 znaků cs
dc.format.extent 2323498 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sex a erotika v reklamě cs
dc.subject regulace reklamy cs
dc.subject samoregulace reklamy cs
dc.subject Češi a reklama cs
dc.subject reklamní kampaě cs
dc.subject Rada pro reklamu cs
dc.subject psychologické vnímání erotiky a sexu cs
dc.subject etický kodex cs
dc.subject Sex and eroticism in advertising en
dc.subject advertising regulation en
dc.subject self-regulation of advertising en
dc.subject Czechs and advertising en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject The Advertising Council en
dc.subject psychological perceptions of eroticism and sex en
dc.subject code of ethics en
dc.title Sex a erotika v reklamě cs
dc.title.alternative Erotica and Sex in Advertising en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated The work deals with the use of erotic and sexual elements in current and recent advertising campaign waged on the territory of the Czech Republic in outdoor areas, the Internet and in print. The theoretical part presents the basic facts relating to advertising, its history, per-ception of advertising as such, basic information on the legal aspects and ethics. The practical part deals with the analysis of data from my own survey. The block is a practical analysis of selected advertising campaigns. In the project section for campaigns that have been very successful, or not been well accepted by the public I've tried to find an imaginary limit that is viable for the company en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26378
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
bártová_2013_dp.pdf 2.215Mb PDF View/Open
bártová_2013_vp.pdf 66.17Kb PDF View/Open
bártová_2013_op.pdf 65.28Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account