Rozbor marketingových aktivit firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozbor marketingových aktivit firmy

Show full item record

No preview available
Title: Rozbor marketingových aktivit firmy
Author: Machynková, Ivona
Advisor: Bilíková, Jana
Abstract: Bakalářská práce Rozbor marketingových aktivit firmy se zabývá rozborem stávajícího vztahu podniku k marketingovým aktivitám, kterými jsou marketingová komunikace, reklamní kampaň, propagační aktivity podniku. Teoretická část se zabývá analýzou marketingového prostředí, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a marketingovým komunikačním mixem, SWOT analýzou jako jedním z prostředků pro rozbor stavu podniku a jeho postavení na trhu a v neposlední řadě reklamou, jako prostředkem pro propagaci výrobků a služeb podniku. Praktická část pojednává o postavení podniku na trhu, rozborem jeho silných a slabých stránek a příležitostí a hrozeb, ale také o jeho reklamních aktivitách. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení těchto marketingových aktivit a poskytnutí doporučení pro udržení pozice na trhu a získání výhod vůči konkurenci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24176
Date: 2013-02-25
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: B 31413


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
machynková_2013_bp.pdf 1.681Mb PDF View/Open
machynková_2013_vp.pdf 134.6Kb PDF View/Open
machynková_2013_op.pdf 111.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account