Analýza konkurenceschopnosti firmy XY na českém trhu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti firmy XY na českém trhu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza konkurenceschopnosti firmy XY na českém trhu
Author: Hýža, Jan
Advisor: Němec, Dobroslav
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti firmy. V práci je analy-zována firma XY, která působí ve slévárenském odvětví. V teoretické části je zpracována literatura k danému tématu, vymezeny základní pojmy a popsány analýzy, které jsou použity v praktické části. V praktické části je popsána činnost firmy XY a její produkty. Produkty jsou zařazeny dle BCG modelu. Okolí firmy je analyzováno za použití metody PEST a pro určení základních sil působících na firmu je provedena Porterova analýza pěti sil. SWOT analýzou jsou zjiš-těny slabé a silné stránky, příležitosti a hrozby. Práce je zakončena doporučeními, která vedou ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24236
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
Discipline: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hýža_2013_bp.pdf 2.506Mb PDF View/Open
hýža_2013_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
hýža_2013_op.pdf 173.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account