Analýza konkurenceschopnosti firmy XY na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti firmy XY na českém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Němec, Dobroslav
dc.contributor.author Hýža, Jan
dc.date.accessioned 2013-10-11T14:03:54Z
dc.date.available 2013-10-11T14:03:54Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24236
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti firmy. V práci je analy-zována firma XY, která působí ve slévárenském odvětví. V teoretické části je zpracována literatura k danému tématu, vymezeny základní pojmy a popsány analýzy, které jsou použity v praktické části. V praktické části je popsána činnost firmy XY a její produkty. Produkty jsou zařazeny dle BCG modelu. Okolí firmy je analyzováno za použití metody PEST a pro určení základních sil působících na firmu je provedena Porterova analýza pěti sil. SWOT analýzou jsou zjiš-těny slabé a silné stránky, příležitosti a hrozby. Práce je zakončena doporučeními, která vedou ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY. cs
dc.format 79 s., 4 s.obr. příloh cs
dc.format.extent 2628675 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject BCG matice cs
dc.subject Porterův model cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject competitiveness en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject BCG en
dc.subject Porter's model en
dc.subject SWOT en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti firmy XY na českém trhu cs
dc.title.alternative Competitiveness Analysis of the Firm XY on the Czech Market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Macurová, Lucie
dc.date.accepted 2013-06-05
dc.description.abstract-translated The main aim of this bachelor thesis is to analyze the competitiveness of a company. The subject of the analysis is the XY company which operates in the foundry industry. The theoretical section of the paper deals with the literature research on the given topic, the basic terms and the description of the analysis that are used in the practical section. The practical section describes the XY company's activities and products. The products are classified according to the BCG model. The surroundings of the XY company is analyzed using the PEST method. To determine the basic forces that affect the company, the Porter?s five forces model is conducted. The SWOT analysis is used to define the strong and weak points, opportunities and threats. The paper concludes with the suggestions that would lead to the improvement in XY company?s competitiveness. en
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/118 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 30573
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-17


Files in this item

Files Size Format View
hýža_2013_bp.pdf 2.506Mb PDF View/Open
hýža_2013_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
hýža_2013_op.pdf 173.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account