Analýza zákazníků a způsobů komunikace v informační kanceláři "Blanka"

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza zákazníků a způsobů komunikace v informační kanceláři "Blanka"

Show full item record

No preview available
Title: Analýza zákazníků a způsobů komunikace v informační kanceláři "Blanka"
Author: Barancová, Leona
Advisor: Kučera, Jiří
Abstract: Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat zákazníky, kteří navštěvují blanenskou informační kancelář, popsat typy komunikací, které se v této kanceláři používají a navrhnout možná řešení pro zlepšení. Je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. V teoretické práci nalezneme obecné poznatky o procesu komunikace, komunikačních stylech a dovednostech. Praktická část nás seznámí se službami informační kanceláře, jednotlivými počty zákazníků, strukturou poskytovaných služeb a komunikací v této firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2435
Date: 2006-12-08
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
barancová_2007_bp.pdf 938.1Kb PDF View/Open
barancová_2007_vp.doc 40Kb Microsoft Word View/Open
barancová_2007_op.doc 42Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account