Jak využít emoce pro budování značky: Komunikační kampaň Kofola

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Jak využít emoce pro budování značky: Komunikační kampaň Kofola

Show full item record

No preview available
Title: Jak využít emoce pro budování značky: Komunikační kampaň Kofola
Author: Bajgarová, Ivana
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Hlavním tématem diplomové práce je definování oblasti využití emocí v marketingových komunikacích, se zaměřením na použití emocí v reklamním sdělení televizního spotu a využití emocí při budování značky. Pro hledání spojitostí slouží jako příklad česká značka, která pro brand building využívá pozitivních emocí spojených se značkou a produktem Kofola a současně emocionálních televizních spotů. V projektu diplomové práce je navržena nová komunikační kampaň zaměřená na získání většího podílu na trhu pražského regionu. Základní myšlenkou je efektivní využití emocí v komunikační kampaně, která se bude odlišuje od celorepublikové kampaně, a to v rámci image značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2656
Date: 2007-04-20
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2037
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bajgarová_2007_dp.pdfBlocked 1.305Mb PDF View/Open
bajgarová_2007_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
bajgarová_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account