Jak využít emoce pro budování značky: Komunikační kampaň Kofola

DSpace Repository

Language: English čeština 

Jak využít emoce pro budování značky: Komunikační kampaň Kofola

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Bajgarová, Ivana
dc.date.accessioned 2010-07-14T15:10:35Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2656
dc.description.abstract Hlavním tématem diplomové práce je definování oblasti využití emocí v marketingových komunikacích, se zaměřením na použití emocí v reklamním sdělení televizního spotu a využití emocí při budování značky. Pro hledání spojitostí slouží jako příklad česká značka, která pro brand building využívá pozitivních emocí spojených se značkou a produktem Kofola a současně emocionálních televizních spotů. V projektu diplomové práce je navržena nová komunikační kampaň zaměřená na získání většího podílu na trhu pražského regionu. Základní myšlenkou je efektivní využití emocí v komunikační kampaně, která se bude odlišuje od celorepublikové kampaně, a to v rámci image značky. cs
dc.format 90 s. cs
dc.format.extent 1368583 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2037
dc.subject Emoce cs
dc.subject motivace cs
dc.subject emociální příběh v reklamním spotu cs
dc.subject značka cs
dc.subject anatomie značky cs
dc.subject brand building cs
dc.subject komunikační sdělení televizního reklamního spotu cs
dc.subject typy reklamních spotů cs
dc.subject Flow of emotion cs
dc.subject Kofola cs
dc.subject Sprite cs
dc.subject - Emotion en
dc.subject motivation en
dc.subject emotional story in TV commercial en
dc.subject brand en
dc.subject anatomy of the brand en
dc.subject brand building en
dc.subject communication message of TV commercial en
dc.subject types of TV commercials en
dc.subject Flow of emotion en
dc.subject Kofola en
dc.subject Sprite en
dc.title Jak využít emoce pro budování značky: Komunikační kampaň Kofola cs
dc.title.alternative How to use emotion for brand building en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zelinský, Miroslav
dc.date.accepted 2007-06-04
dc.date.vskp-available 2037-04-20
dc.description.abstract-translated The aim of the diploma work is to define the zone of using of emotions in marketing communication, focused on using of emotions in advertising message of TV commercials and using of emotions during brand building. The Czech brand, which use positive emotions connected to the brand and the product Kofola and simultaneously use emotional TV commercials, is engaged as the example. In the project of the diploma work is the proposal for new communication campaign aimed at gaining of bigger market share of the Prague's market. The basic idea is effective using of emotions in communication campaign, which is different from whole-republic campaign, within the Brand Image. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4887
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
bajgarová_2007_dp.pdfBlocked 1.305Mb PDF View/Open
bajgarová_2007_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
bajgarová_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account