Projekt marketingového plánu firmy eOkno spol. s r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy eOkno spol. s r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu firmy eOkno spol. s r.o.
Author: Davidová, Šárka
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového plánování ve společ-nosti eOkno. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena ana-lýza současného stavu marketingového plánování ve společnosti eOkno a navržen způsob jejich dosažení, dále jsou posouzeny náklady, rizika spojená s uvedením plánu do praxe a přínosy pro společnost eOkno.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2673
Date: 2007-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2017
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 6357


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
davidová_2007_dp.pdfBlocked 1.721Mb PDF View/Open
davidová_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
davidová_2007_op.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account