Projekt marketingové komunikace vybraného segmentu zákazníků portálu Aukro.cz

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace vybraného segmentu zákazníků portálu Aukro.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Boudová, Sabina
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:14Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:14Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28152
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je zlepšit marketingovou komunikaci s vybraným segmentem zákazníků portálu Aukro.cz, což je největší obchodní portál podporující aukce i nákup a prodej za pevné ceny na českém internetu. Diplomová práce je rozdělena do třech stěžejních částí. Nejprve jsou v teoretické části vysvětleny poznatky z oblasti marketingu, které souvisí s tématem diplomové práce. V úvodu analytické části práce je představena společnost, do jejíhož portfolia Aukro.cz patří, dále jsou zde uvedeny informace týkající se samotného obchodního portálu včetně analýzy mikroprostředí a PEST. Závěr analytické části obsahuje analýzu současného stavu marketingové komunikace, analýzu konkurence a shrnutí v podobě SWOT analýzy přímo pro kategorii Móda a doplňky, pro kterou je následně realizován projekt marketingové komunikace. Tento projekt je v závěru diplomové práce podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 103 s. (147 431 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject móda a doplňky cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject internet marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject event marketing en
dc.subject fashion and accessories en
dc.title Projekt marketingové komunikace vybraného segmentu zákazníků portálu Aukro.cz
dc.title.alternative The Project of Marketing Communication of Selected Aukro Target Group
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Konečná, Monika
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated The main aim of this thesis is to improve marketing communication with selected target group of Aukro.cz, which is the biggest business portal supporting auctions, purchase and sale at fixed prices on the czech internet. This thesis is divided into three main parts. First, the theoretical part explains findings from the field of marketing, which are related to the topic of the Diploma thesis. The company itself, whose portfolio includes Aukro.cz, is introduced at the beginning of the analytical part. Next, there is a specification of the business portal, including microenvironment and PEST analysis. Finally, the analytical part contains an analysis of the current state of marketing communication, competition analysis and summary by means of SWOT analysis for the Fashion and accessories category, which a project of marketing communication is consequently created for. At the end of the Diploma thesis, the project is subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33635
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
boudová_2014_dp.pdf 3.879Mb PDF View/Open
boudová_2014_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
boudová_2014_op.pdf 166.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account