Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company

Show full item record

No preview available
Title: Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company
Author: Řehulka, Jakub
Advisor: Barešová, Petra
Abstract: Cílem této diplomové práce je navrhnout strategii Internetového marketingu, která má pomoci vybrané společnosti s proniknutím na zvolený zahraniční trh. Navržená strategie se opírá o teoretické a analytické poznatky, které jsou shrnuty v příslušných kapitolách. Všechny vrstvy v rámci externího i interního prostředí firmy na daném trhu byly analyzovány za účelem správného přizpůsobení strategie, která je hlavním výstupem této práce. Projekt navržení efektivní strategie Internetového marketingu pro zahraniční trh je podroben analýze nákladů, času a rizik. Studie je významná zejména svým mezinárodním zaměřením v souvislosti s Internetovým marketingem. Tato oblast se zdá být méně zkoumanou ve srovnání se studiemi zabývajícími se Internetovým marketingem jako takovým.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28169
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defending it: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
řehulka_2014_dp.pdf 3.323Mb PDF View/Open
řehulka_2014_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
řehulka_2014_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account