Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945

Show full item record

No preview available
Title: Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Author: Staněk, Lukáš
Advisor: Končitíková, Gabriela
Abstract: Cílem této bakalářské práce je komparace nástroj? marketingové komunikace vybrané firmy, která se zabývá prodejem a distribucí kancelářských potřeb v České republice. Teoretická část se zabývá teorií marketingu, marketingové komunikace a jejími nástroji. V praktické části je prezentována marketingová komunikace ve firmě Baťa a.s. do roku 1945, marketingová komunikace vybrané firmy a jejich komparace. Na základě komparace jsou navrhnuty návrhy ke zlepšení současné situace u vybrané firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29577
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defending it: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
staněk_2014_dp.pdf 2.404Mb PDF View/Open
staněk_2014_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
staněk_2014_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account