Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945

Show simple item record

dc.contributor.advisor Končitíková, Gabriela
dc.contributor.author Staněk, Lukáš
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:07:16Z
dc.date.available 2015-03-08T21:07:16Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29577
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je komparace nástroj? marketingové komunikace vybrané firmy, která se zabývá prodejem a distribucí kancelářských potřeb v České republice. Teoretická část se zabývá teorií marketingu, marketingové komunikace a jejími nástroji. V praktické části je prezentována marketingová komunikace ve firmě Baťa a.s. do roku 1945, marketingová komunikace vybrané firmy a jejich komparace. Na základě komparace jsou navrhnuty návrhy ke zlepšení současné situace u vybrané firmy.
dc.format 62
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject vztahy s veřejností cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject adver-tisign en
dc.subject personal sales en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.title Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
dc.title.alternative Comparison of the Marketing Communication Tools Used by Company XYZ s.r.o. with Tools Used by Baťa a.s. Company until 1945
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Roubalíková, Jana
dc.date.accepted 2014-06-04
dc.description.abstract-translated The subject of this Bachelor thesis is comparison of the marketing communication tools used by chosen company, which sells and distributes office supplies in Czech Republic. The thesis is divided info two main parts. The theoretical part deals with the theories of marketing, marketing communication and its tools. In the practical part is presented marketing communication used in Baťa a.s. Company until 1945 and marketing communication of chosen company and the comparation. Based on the comparation, some suggestions are made, which should improve current situation.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 35702
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-16


Files in this item

Files Size Format View
staněk_2014_dp.pdf 2.404Mb PDF View/Open
staněk_2014_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
staněk_2014_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account