Analýza faktorů rozhodovacího procesu zákazníků ovlivňující marketingovou komunikační strategii prodejců potravin

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza faktorů rozhodovacího procesu zákazníků ovlivňující marketingovou komunikační strategii prodejců potravin

Show full item record

No preview available
Title: Analýza faktorů rozhodovacího procesu zákazníků ovlivňující marketingovou komunikační strategii prodejců potravin
Author: Novák, Lukáš
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem bakalářské práce je navrhnout marketingovou komunikační strategii českým prodejcům potravin. Návrh byl vytvořen na základě výsledků analýz z primárních a sekundárních zdrojů. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá nákupním rozhodovacím procesem a faktory ovlivňující chování spotřebitele. Následně jsou v práci popsány složky marketingové komunikace, trendy v marketingové komunikaci a marketingová komunikační strategie. Praktická část zahrnuje analýzu spotřeby potravin, analýzu počtu obchodů s potravinami a vlastní dotazníkové šetření zacílené na nákupní chování spotřebitele s následným vyhodnocením. Byl vytvořen návrh marketingová komunikační strategie malých obchodů, supermarketů, diskontů a hypermarketů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29585
Date: 2014-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defending it: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
novák_2014_dp.pdf 2.266Mb PDF View/Open
novák_2014_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
novák_2014_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account