Analýza faktorů rozhodovacího procesu zákazníků ovlivňující marketingovou komunikační strategii prodejců potravin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza faktorů rozhodovacího procesu zákazníků ovlivňující marketingovou komunikační strategii prodejců potravin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Novák, Lukáš
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:07:19Z
dc.date.available 2015-03-08T21:07:19Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29585
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je navrhnout marketingovou komunikační strategii českým prodejcům potravin. Návrh byl vytvořen na základě výsledků analýz z primárních a sekundárních zdrojů. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá nákupním rozhodovacím procesem a faktory ovlivňující chování spotřebitele. Následně jsou v práci popsány složky marketingové komunikace, trendy v marketingové komunikaci a marketingová komunikační strategie. Praktická část zahrnuje analýzu spotřeby potravin, analýzu počtu obchodů s potravinami a vlastní dotazníkové šetření zacílené na nákupní chování spotřebitele s následným vyhodnocením. Byl vytvořen návrh marketingová komunikační strategie malých obchodů, supermarketů, diskontů a hypermarketů.
dc.format 80 s. (108 545 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rozhodovací proces cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject spotřebitelé cs
dc.subject potraviny cs
dc.subject Decision-making proces en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject consumers en
dc.subject food en
dc.title Analýza faktorů rozhodovacího procesu zákazníků ovlivňující marketingovou komunikační strategii prodejců potravin
dc.title.alternative Analysis of Factors Costumers' Decision-making Process Influencing Food Retailers' Marketing Communication Strategy
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2014-06-04
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to propose a marketing communication strategy for Czech food retailers. The proposal was created based on the results of analyses of primary and secondary sources. This thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part deals with the consumer purchase decision process and the factors influencing consumer behavior. Subsequently, the thesis describes components of marketing communication, trends in marketing communication and marketing communication strategy. The practical part includes the analysis of food consumption, the analysis of the number of grocery stores and own questionnaire survey focused on the consumer behavior with subsequent eva-luation. The proposal of marketing communication strategy of small shops, supermarkets, discount stores and hypermarkets was created.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 35710
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-16


Files in this item

Files Size Format View
novák_2014_dp.pdf 2.266Mb PDF View/Open
novák_2014_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
novák_2014_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account