Marketingová strategie města Prostějova

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie města Prostějova

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie města Prostějova
Author: Raidová, Tereza
Advisor: Bednář, Pavel
Abstract: Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových a propagačních aktivit města Prostě-jova. Teoretická část práce je zaměřena na marketingový management, prvky marketingo-vého mixu i marketingové komunikace, které jsou přizpůsobeny podmínkám města a ve-řejné správy. Dále teoretická část popisuje proces tvorby marketingové strategie a vysvětlu-je pojem městského marketingu. Praktická část analyzuje současnou situací marketingových aktivit města, ve které bylo využito několik metod sběru dat, např. rozhovory, konzultace či Focus Group aj. Hlavním cílem práce je získat analýzou potřebné podklady pro tvorbu ná-vrhu marketingové strategie obsahující katalog vybraných projektů, které mají vést k naplnění marketingových cílů a podpoře rozvoje města.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29871
Date: 2014-02-17
Availability: Bez omezení
Department: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
Discipline: Veřejná správa a regionální rozvoj
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
raidová_2014_dp.pdf 2.004Mb PDF View/Open
raidová_2014_vp.doc 128Kb Microsoft Word View/Open
raidová_2014_op.doc 52.73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account