Efektivita digitální komunikace e-shopu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Efektivita digitální komunikace e-shopu

Show full item record

No preview available
Title: Efektivita digitální komunikace e-shopu
Author: Dvořáková, Monika
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Bakalářská práce se zabývá efektivitou internetové komunikace e-shopu v oblasti diety jako jedním z nástrojů marketingové komunikace. V první části práce jsou obsaženy teoretické poznámky z oblasti internetové komunikace, detailněji je rozebrána specifikace internetové komunikace jako komunikačního nástroje, jejího postavení v komunikačním mixu a zkoumá cíle a cílové skupiny. Představuje parametry a metody měření efektivity, a jakým způsobem ji pak lze vyhodnotit. Praktická část zkoumá efektivitu internetové komunikace vybraného e-shopu za pomoci analýzy sekundárních dat. Výsledky analýzy budou použity pro strategická rozhodnutí jednatele, jakým směrem a do jakých internetových komunikačních zdrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30359
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dvořáková_2014_dp.pdf 4.707Mb PDF View/Open
dvořáková_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
dvořáková_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account