Marketing a propagace Jihočeského divadla

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing a propagace Jihočeského divadla

Show full item record

No preview available
Title: Marketing a propagace Jihočeského divadla
Author: Ondrová, Věra
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a propagace divadla. První část přibližuje teoretické poznatky problematiky kultury a divadla a otázku marketingu v kul-turních institucích, konkrétně divadel. Definuje specifika marketingu v divadlech a charak-terizuje marketingový a komunikační mix divadla. Praktická část nejprve charakterizuje vybrané divadlo (Jihočeské divadlo v Českých Budějovicích) a jeho marketingový a ko-munikační mix. V souladu s výsledky uskutečněného výzkumu (dotazníkového šetření) formuluji vlastní návrhy na změnu a inovaci komunikace s předplatiteli divadla.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30381
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ondrová_2014_dp.pdf 2.396Mb PDF View/Open
ondrová_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
ondrová_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account