Marketing a propagace Jihočeského divadla

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace Jihočeského divadla

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Ondrová, Věra
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:55Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:55Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30381
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a propagace divadla. První část přibližuje teoretické poznatky problematiky kultury a divadla a otázku marketingu v kul-turních institucích, konkrétně divadel. Definuje specifika marketingu v divadlech a charak-terizuje marketingový a komunikační mix divadla. Praktická část nejprve charakterizuje vybrané divadlo (Jihočeské divadlo v Českých Budějovicích) a jeho marketingový a ko-munikační mix. V souladu s výsledky uskutečněného výzkumu (dotazníkového šetření) formuluji vlastní návrhy na změnu a inovaci komunikace s předplatiteli divadla.
dc.format 78 s. (100 209 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject divadlo cs
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject předplatné cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject Jihočeské divadlo cs
dc.subject Marketing en
dc.subject promotion en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject theatre en
dc.subject culture marketing en
dc.subject subscription en
dc.subject research en
dc.subject South Bohemian Theatre en
dc.title Marketing a propagace Jihočeského divadla
dc.title.alternative Marketing and Promotion of the South Bohemian Theatre
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the marketing and promotion of theatre. The first part describes the theoretical knowledge of the issues of culture and theatre and marketing is-sues in cultural institutions, specifically in the theatres. It defines the specifics of marketing in theatres and characterizes the marketing and communication mix of theatre. The practical part describes selected theatre (Theatre of South Bohemia in České Budějovice) and its marketing and communication mix. In agreement with the results of realized research (the questionnaire survey) I formulate my own proposals for the change and innovation of communication with theatre´s subscribers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36782
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
ondrová_2014_dp.pdf 2.396Mb PDF View/Open
ondrová_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
ondrová_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account