Marketingové komunikace a faktory výběru klubové dovolené CK Fischer, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové komunikace a faktory výběru klubové dovolené CK Fischer, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace a faktory výběru klubové dovolené CK Fischer, a.s.
Author: Bendová, Martina
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci CK Fischer, a.s. a na faktory ovlivňující výběr klubové dovolené této cestovní kanceláře. Teoretická část obsahuje základní poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu a marketingového mixu. Praktická část přímo navazuje na část teoretickou a představuje CK Fischer, a.s. a její marketingový mix. V závěru jsou na základě poznatků zjištěných z rozboru marketingového mixu a dotazníkového šetření navrhnuta vlastní doporučení ke zlepšení marketingové komunikace cestovní kanceláře.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30436
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bendová_2014_dp.pdf 1.578Mb PDF View/Open
bendová_2014_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open
bendová_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account