Marketingové komunikace a faktory výběru klubové dovolené CK Fischer, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace a faktory výběru klubové dovolené CK Fischer, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Bendová, Martina
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:13Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:13Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30436
dc.description.abstract Tato práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci CK Fischer, a.s. a na faktory ovlivňující výběr klubové dovolené této cestovní kanceláře. Teoretická část obsahuje základní poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu a marketingového mixu. Praktická část přímo navazuje na část teoretickou a představuje CK Fischer, a.s. a její marketingový mix. V závěru jsou na základě poznatků zjištěných z rozboru marketingového mixu a dotazníkového šetření navrhnuta vlastní doporučení ke zlepšení marketingové komunikace cestovní kanceláře.
dc.format 66 s. (85 833 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Cestovní ruch cs
dc.subject cestovní kancelář cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject balíčky služeb cs
dc.subject programování cs
dc.subject lidé cs
dc.subject partnerství cs
dc.subject Tourism en
dc.subject travel agency en
dc.subject marketing of services en
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject place en
dc.subject promotion en
dc.subject packaging en
dc.subject programming en
dc.subject people en
dc.subject partnership en
dc.title Marketingové komunikace a faktory výběru klubové dovolené CK Fischer, a.s.
dc.title.alternative Marketing Communications and Selection Criteria for the Fischer Travel Agency Club Holiday
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on a marketing communication of CK Fischer, a.s. and selection cri-teria of the Fischer club's holiday. Theoretical part contains basic knowledge in the field of tourism, marketing services, tourism marketing and the marketing mix. The practical part is directly linked to a theoretical and represents CK Fischer, a.s. and its marketing mix. In the end, there are designed my own recommendations to improve marketing communications of the travel agency based on analysis of the marketing mix and questionnaire survey
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36853
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
bendová_2014_dp.pdf 1.578Mb PDF View/Open
bendová_2014_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open
bendová_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account