Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing

Show full item record

No preview available
Title: Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing
Author: Lukáč, Peter
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Tato diplomová práce je primárně zaměřená na problematiku virálního marketingu. Teoretická část práce si klade za cíl komplexní zmapování jednotlivých aspektů virálního marketingu, přičemž pozornost je věnována především rozdělení virálních sdělení dle klíčových atributů. Analytická část práce se zabývá rozborem konkrétních virálních kampaní a jejich rozdělením na základě předem vymezeného teoretického rámce. Druhá část analýzy je věnována průzkumu uživatelského chování při sdílení obsahu v rámci sociálních médií, která pro šíření virálních sdělení hrají zásadní roli. V projektové části je pak na základě získaných poznatků vypracován návrh fiktivní virální kampaně, která využívá kombinace vybraných nástrojů digitálního marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30517
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lukáč_2014_dp.pdf 2.603Mb PDF View/Open
lukáč_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
lukáč_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account