Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín

Show full item record

No preview available
Title: Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín
Author: Mrázková, Lucie
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Téma diplomové práce se zaměřuje na propojení dvou zajímavých oblastí. Jedná se o marketing a fitness centra. Cílem je navrhnout marketingová opatření pro skupinové cvičení Alpinning ve vybraném zlínském fitness centru, která by vedla k celkovému zvýšení návštěvnosti a spokojenosti. Teoretická část poskytuje nezbytnou základnu a vymezení pojmů, což je zásadní pro uchopení tématu. V praktické části jsou uvedeni klíčoví konkurenti, kteří jsou podrobeni konkurenční analýze. Následuje zpracování mapy tržního bojiště, rozbor předmětu komunikace jednotlivých subjektů a marketingový průzkum. V závěrečné části jsou navrženy akční plány, které by měly při jejich aplikaci vést k dosažení cíle. Tento koncept je uveden s finanční i časovou náročností.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30520
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 36990


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mrázková_2014_dp.pdf 2.971Mb PDF View/Open
mrázková_2014_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
mrázková_2014_op.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account