Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Mrázková, Lucie
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:39Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:39Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30520
dc.description.abstract Téma diplomové práce se zaměřuje na propojení dvou zajímavých oblastí. Jedná se o marketing a fitness centra. Cílem je navrhnout marketingová opatření pro skupinové cvičení Alpinning ve vybraném zlínském fitness centru, která by vedla k celkovému zvýšení návštěvnosti a spokojenosti. Teoretická část poskytuje nezbytnou základnu a vymezení pojmů, což je zásadní pro uchopení tématu. V praktické části jsou uvedeni klíčoví konkurenti, kteří jsou podrobeni konkurenční analýze. Následuje zpracování mapy tržního bojiště, rozbor předmětu komunikace jednotlivých subjektů a marketingový průzkum. V závěrečné části jsou navrženy akční plány, které by měly při jejich aplikaci vést k dosažení cíle. Tento koncept je uveden s finanční i časovou náročností.
dc.format 100 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject alpinning cs
dc.subject konkurenční analýza cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketing sportovních zařízení cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject alpinning en
dc.subject competitive analysis en
dc.subject marketing of services en
dc.subject marketing of sports institutions en
dc.subject marketing mix en
dc.title Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín
dc.title.alternative Proposed Effective Marketing Activities for the Alpinning Group Exercise at the Zlín Fitness Centre
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated The topic of diploma thesis deals with two interesting areas, marketing and fitness centres. The goal is to invent a particular marketing plan for Alpinning group exercise in the fitness center in Zlin. This should leads to the higher amout of clients and to improve their satisfaction with the service as well. The theoretical part provides really important base and some expressions for the whole topic. The second part brings the list of direct competitors, after that it is possible to see a competitive analysis. This section also deals with the map of competitive area, with the communication topics analysis and marketing research. Finally, there is a specific plan that should fulfill the goal with the budget and time analysis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36990
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-16


Files in this item

Files Size Format View
mrázková_2014_dp.pdf 2.971Mb PDF View/Open
mrázková_2014_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
mrázková_2014_op.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account