Vstup absolventů oboru marketingových komunikací na trh práce

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vstup absolventů oboru marketingových komunikací na trh práce

Show full item record

No preview available
Title: Vstup absolventů oboru marketingových komunikací na trh práce
Author: Zemánková, Jana
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou zvyšování uplatnění absolventů oboru marketingových komunikací. Rozdíl mezi kompetencemi nabytými studiem na FMK a kompetencemi požadovanými zaměstnavateli nabízí prostor pro vznik kurzů při univerzitním Job centru. Na základě analýz z prostředí trhu práce jsou vyvozeny oblasti, ve kterých by mohlo dojít k zefektivnění a nabytí klíčových kompetencí požadovaných budoucím zaměstnavatelem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30528
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zemánková_2014_dp.pdf 3.036Mb PDF View/Open
zemánková_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
zemánková_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account