Vstup absolventů oboru marketingových komunikací na trh práce

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vstup absolventů oboru marketingových komunikací na trh práce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Zemánková, Jana
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:42Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:42Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30528
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou zvyšování uplatnění absolventů oboru marketingových komunikací. Rozdíl mezi kompetencemi nabytými studiem na FMK a kompetencemi požadovanými zaměstnavateli nabízí prostor pro vznik kurzů při univerzitním Job centru. Na základě analýz z prostředí trhu práce jsou vyvozeny oblasti, ve kterých by mohlo dojít k zefektivnění a nabytí klíčových kompetencí požadovaných budoucím zaměstnavatelem.
dc.format 105 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject absolvent cs
dc.subject uplatnění cs
dc.subject kompetence cs
dc.subject trh práce cs
dc.subject Job centrum cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject propagační prostředky cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject monitoring inzerce cs
dc.subject rozhovory cs
dc.subject sociální oblast cs
dc.subject vysoká škola cs
dc.subject graduate en
dc.subject employment en
dc.subject key skills and competencies en
dc.subject the labour market en
dc.subject Job Centre en
dc.subject marketing commu-nications en
dc.subject communication strategy en
dc.subject promotional means en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject advetising monitoring en
dc.subject interviews en
dc.subject social field en
dc.subject university en
dc.title Vstup absolventů oboru marketingových komunikací na trh práce
dc.title.alternative Marketing Communications of Graduates and their Transition to the Labour Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the possibility of increasing job opportunities for marketing communications graduates. There is a difference between skills and competencies acquired from the studies at the Faculty of Multimedia Communications and those required by potential employers. This fact provides space for the establishment of courses in the university Job Centre. Analyses of the labour market have shown areas in which the key skills and competencies could be acquired and improved in compliance with the employers' demands.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 37001
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
zemánková_2014_dp.pdf 3.036Mb PDF View/Open
zemánková_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
zemánková_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account