Návrh marketingového plánu svatebního salonu Bonetka

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh marketingového plánu svatebního salonu Bonetka

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingového plánu svatebního salonu Bonetka
Author: Maňásková, Jitka
Advisor: Fryštácká, Michaela
Abstract: Obsahem bakalářské práce je vypracování marketingového plánu svatebního salonu Bonetka. Práce tvoří dvě části, teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou uvedeny poznatky vztahující se k tématu práce. Krátké seznámení s pojmy, jako je marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, marketingový plán. V analytické části je obsahem, definování poslání a cílů firmy, situační analýza a zvolení vhodné strategie za účelem dosažení cílů firmy a také spokojenosti nových zákazníků. Firma díky navrhovanému marketingovému plánu dostane nový nadhled na situaci a bude mít možnost vylepšit své postavení na trhu a dosáhnout svých cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30625
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
maňásková_2014_dp.pdf 2.609Mb PDF View/Open
maňásková_2014_vp.pdf 673.7Kb PDF View/Open
maňásková_2014_op.pdf 636.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account