Návrh marketingového plánu svatebního salonu Bonetka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingového plánu svatebního salonu Bonetka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fryštácká, Michaela
dc.contributor.author Maňásková, Jitka
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:12Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:12Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30625
dc.description.abstract Obsahem bakalářské práce je vypracování marketingového plánu svatebního salonu Bonetka. Práce tvoří dvě části, teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou uvedeny poznatky vztahující se k tématu práce. Krátké seznámení s pojmy, jako je marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, marketingový plán. V analytické části je obsahem, definování poslání a cílů firmy, situační analýza a zvolení vhodné strategie za účelem dosažení cílů firmy a také spokojenosti nových zákazníků. Firma díky navrhovanému marketingovému plánu dostane nový nadhled na situaci a bude mít možnost vylepšit své postavení na trhu a dosáhnout svých cílů.
dc.format 68
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject situation analysis en
dc.subject marketing objectives en
dc.subject communications en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Návrh marketingového plánu svatebního salonu Bonetka
dc.title.alternative Proposal of Marketing Plan of Bridal Salon Bonetka
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2014-06-04
dc.description.abstract-translated The content of this thesis is the development of a marketing plan for Bridal Salon Bonetka. The work consists of two parts, theoretical and analytical. The theoretical part provides knowledge related to the topic of the thesis: a short introduction to concepts such as marketing, marketing communication, marketing mix, marketing plan. The analytical part contains defining the mission and objectives of the company, situation analysis and selecting appropriate strategies to achieve the objectives of the company as well as satisfaction of new customers. The company due to the proposed marketing plan will get a new perspective on the situation and will be able to improve its market position and achieve its goals.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37125
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
maňásková_2014_dp.pdf 2.609Mb PDF View/Open
maňásková_2014_vp.pdf 673.7Kb PDF View/Open
maňásková_2014_op.pdf 636.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account