Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji

Show full item record

No preview available
Title: Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji
Author: Strojilová, Tereza
Advisor: Suchánková, Eliška
Abstract: Diplomová práce se zabývá mentoringem jako jednou z forem metodické podpory začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji. Teoretická část se skládá ze dvou hlavních kapitol. První kapitola pojednává o mentoringu v obecné rovině, druhá se vztahuje k mentoringu v oblasti školství, což je klíčovou problematikou pro tuto diplomovou práci. Praktická část diplomové práce je tvořena kvantitativním výzkumem formou sebehodnotících dotazníků. Tato část je zaměřena na zjišťování celkové úrovně vnímané kvality výchovně vzdělávacího procesu z pohledu učitelů vybraných mateřských škol ve Zlínském kraji a také na stanovení úrovně vnímané kvality výchovně vzdělávacího procesu v jednotlivých oblastech před poskytováním metodické podpory učitelům a po jejím poskytování. Přínos této práce spočívá ve zjištění úrovně kvality metodické podpory u začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji, která poukazuje na kvalitu vzdělávání v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31776
Date: 2015-01-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
strojilová_2015_dp.pdf 14.77Mb PDF View/Open None
strojilová_2015_op.doc 56Kb Unknown View/Open None
strojilová_2015_vp.doc 56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account